Випуск 80/2024
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Азаренков Г.Ф., Писарчук О.В.
Вплив асиметрії інформації на обліково-аналітичне забезпечення підприємства
Каличева Н.Є., Маковоз О.В., Ричков Д.С.
Тенденції розвитку транспортних підприємств: виклики та наслідки
Kleshchov Anton
Review of sustainable green services for industrial parks
Ляхович Л.А.
Промисловість будівельних матеріалів: проблеми та тенденції розвитку
Полуяктова О.В.
Причини виникнення економічних конфліктів
Строченко Н.І., Зеленський А.С.
Аналіз ресурсного потенціалу аграрного підприємства, як основа прийняття управлінських рішень
Строченко Н.І., Ковальова О.М.
Роль інновацій в підвищенні ефективності управління конкурентоспроможністю вітчизняного агробізнесу
Ципліцька О.О.
Формування ланцюгів доданої вартості літій-іонних батарей: світова практика та перспективи для України
РОЗДІЛ 2. СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Дегтярьов Д.С., Ванкевич І.С., Романюта Е.Е.
Новітні особливості цифровізації бізнесу: досвід провідних країн
Ковальов М.Ю.
Сучасний стан та особливості цифровізації світового господарства
РОЗДІЛ 3. ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Гайдучок Т.С., Василенко Т.М., Рудніцький А.М.
Особливості організації процесу аудиту основних засобів підприємств: сучасні підходи
Polishchuk Olena, Havrylets Oleksandra
Organization of accounting of the costs of the main (operating) activities of the commercial enterprise
РОЗДІЛ 4. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Aleskerova Yuliia, Nykytiuk Oksana, Matviichuk Daria
Financial and marketing aspects of the insurance market of Ukraine during the period of martial law
Manoylenko Oleksandr, Kuznetsova Svitlana, Kravchenko Andrii
Alternative investment methods for stabilization of business activity in countries in the period of military threats
Марусяк Н.Л.
Особливості забезпечення фінансової безпеки комунальних підприємств
Теліщук М.М., Бондаренко А.В.
Допомога міжнародних та національних фондів, організацій місцевим громадам
Туролєв Г.О., Славкова А.А., Мельник І.В.
Від фінансової підтримки аграрного сектору до розвитку сільських територій: ключові пріоритети
Fedoryshyna Lidiia, Bilyk Tetyana, Pavlyk Volodymyr
Financial control of small business enterprises in modern conditions
РОЗДІЛ 5. МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
Любчак В.О., Барченко Н.Л., Кубатко О.В., Вороненко В.І.
Інтеграція цифрових технологій та цифрових державних послуг у моделі цифрової економіки
Юрченко О.Ю., Брязкало М.М.
Перспективи розвитку національного ринку інформаційних технологій
РОЗДІЛ 6. МЕНЕДЖМЕНТ
Алексеєва К.А., Цикунов В.В.
Управління енергетичною безпекою сільськогосподарських підприємств в умовах повоєнного відновлення: виклики та перспективи
Вартанова О.В., Маляренко І.С.
Чинники комплексної діагностики корпоративного добробуту персоналу як ключовий фактор успішності організації
Зибарева О.В., Підгірна В.Н., Пушак Я.Я.
Сталий розвиток туризму: управління проєктами у практичному вимірі
Кулібаба В.В.
Нові тренди та інновації в будівельній галузі
Орєхова А.І., Кіях І.А.
Проектний менеджмент в енергетиці під час війни: практика і ключові аспекти
РОЗДІЛ 7. МАРКЕТИНГ
Bebko Svitlana, Ievseitseva Olena, Matrenok Nikita
Market research of the diesel fuel market of Ukraine
Шумкова О.В., Шумкова В.І., Онопрієнко І.М.
Аналіз інформаційних передумов обрання банківських послуг споживачами в Україні
РОЗДІЛ 8. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
Жигало І.І.
Креативне підприємництво: принципи, підходи та практики розвитку
Згурська О.М., Нечитайло Б.С.
Методологічні аспекти формування цінової політики на підприємстві
Осмятченко В.О., Згурська О.М., Мартиненко М.О.
Особливості етикету у сфері бізнесу
Чичуліна К.В., Скриль В.В.
Формування ефективної асортиментної політики ПрАТ «Фірма «Полтавпиво»: маркетинговий аспект
Шостак Л.В., Бегун С.І.
Особливості та умови формування бізнес-моделі підприємства в умовах цифрової трансформації економіки
Яворська В.О., Глуша А.C.
Оцінка міжнародної біржової торгівлі ф’ючерсами та опціонами
РОЗДІЛ 9. ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
Годя І.М.
Туристичні виставки та ярмарки як єдиний синтетичний засіб маркетингової комунікації (на прикладі підприємств готельно-ресторанної сфери Закарпаття)
РОЗДІЛ 10. ТУРИЗМ
Сливенко В.А., Редько В.Є.
Аналіз сучасних тенденцій розвитку індустрії гостинності та туризму Німеччини
Щука Г.П., Несторишен І.В., Медвідь Л.І.
До питання про розвиток воєнного (військового) туризму в Україні