Випуск 81/2024

 


Титул

 

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Bogoyavlenska Yuliya, Bilous Sofiia, Khomenko Anastasiia
Ar project management in e-commerce: automation of sales processes on the example of an online clothing store and prospects for ai utility and platform development
Грицина Л.А., Харун О.А.
Місце аргументації у системі методології економічної науки
Гузар У.Є.
Сучасні аспекти розробки комплексу маркетингових комунікацій на підприємствах готельно-ресторанного бізнесу
Євтушок О.В., Мунтян І.В., Вітюк А.В.
Комплексний підхід до міжнародного маркетингу: аналітика, адаптація і стратегії комунікативного менеджменту
Костюнік О.В., Щепіна Т.Г.
Роль соціальної економіки та соціального підприємництва у вирішенні системних соціальних проблем
Лотиш О.Я.
Стратегічні виклики розвитку молочної галузі України в час війни
Лункіна Т.І., Саркісян С.А., Лункіна Є.М.
Ефективність і результативність упровадження операційної діяльності на підприємстві
Marchenko Oksana, Pikush Oleksandr
The corporate culture in the formation of the competitive tourist enterprise
Масло А.І.
Функції організованих товарних ринків в контексті економічної глобалізації
Олексієнко Д.В.
Макроекономічні моделі діагностики інноваційної діяльності в національній економіці
Сергієнко О.А., Іпполітова І.Я., Савченко Р.О.
Диджиталізація: загальні проблеми та питання кібербезпеки
Слюсарева Л.В., Матвійчук Р.В.
Сучасний стан електромобільного транспорту в Україні та світі і його вплив на навколишнє середовище
Соколюк К.Ю.
Український ринок молочних продуктів в умовах нестабільності: основні тренди та виклики
Фролова Н.Л.
Сучасні тенденції управління бізнес-процесами розвитку малого та середнього бізнесу
Яременко О.Ф., Мудра Я.А.
Ключові фактори економічної безпеки України в контексті післявоєнного відновлення

 

РОЗДІЛ 2. СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Гаврилко О.С.
Особливості венчурного інвестування розвитку ФінТех в умовах впливу чинників глобального середовища
Скрипник Н.Є., Камишна Д.С.
Вектори трансформації політики розвитку вугледобувної промисловості України в умовах воєнного стану

 

РОЗДІЛ 3. ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Aleskerova Yuliia, Vilchynska Nataliia, Volska Liubov
Accounting, analysis and audit of financial results of agricultural enterprises
Крупельницька І.Г., Жукова О.А.
Принципи, етапи та методи управління фінансовими ризиками
Шепель І.В.
Відшкодування збитків: фінансово-облікові та правові стратегії для українських підприємців

 

РОЗДІЛ 4. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Федишин М.П., Репужинська О.С.
Оцінка ефективності системи ризик-менеджменту банківської установи в умовах сучасних викликів

 

РОЗДІЛ 5. ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Тимкович О.І.
Соціально-етичні наслідки тіньової зайнятості в Україні

 

РОЗДІЛ 6. МЕНЕДЖМЕНТ
Вітик Б.М.
Трансформація видавничо-поліграфічної галузі: безпекові аспекти
Довбня С.Б., Письменна О.О., Письменний Р.В.
Теоретичні засади управління на основі OKR в контексті мотивації персоналу
Дунська А.Р., Кіпень С.С.
Стратегічний розвиток міжнародної діяльності підприємства на основі інновацій
Калінеску Т.В., Зеленко О.В.
Аналітичне підгрунтя управління трудовим потенціалом підприємств
Кузьмич А.В., Водкевич В.Д., Фетісов О.О.
Впровадження процесів управління проєктами для забезпечення виробничої стабільності в умовах воєнної економіки
Орєхова А.І., Гома О.О.
Штучний інтелект та аналіз великих даних як інноваційні рішення в управлінні людським капіталом
Продіус О.І., Васильєв В.Ю.
Трансформація системи управління персоналом підприємства в умовах інклюзивного економічного розвитку
Рудюк Я.А., Вербівський Н.М.
Ознаки розвитку інноваційної діяльності підприємств у екстремальних ситуаціях
Smetaniuk Olena, Karpinskyi Yuriy
Management of anti-crisis management of enterprises
Чернявський І.Ю.
Компонентна трансформація інтелектуального капіталу підприємств через призму умов цифрової економіки
Чикало І.В.
Моніторинг галузевих ринків як інструмент аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень

 

РОЗДІЛ 7. МАРКЕТИНГ
Гриневич Л.В., Смотрова Д.В.
Методичне забезпечення оцінки ефективності реалізації омніканального маркетингу на підприємствах роздрібної торгівлі
Гуржій Н. М., Гудима О.В., Папієва К.В.
Дослідження системи управління маркетинговими комунікаціями мережі «сільпо» зі споживачами
Попко О.В., Сліпецький О.Є., Кузьо Н.Є.
Формування партнерських відносин: напрями, ефективність та виклики в умовах воєнного стану
Shikovets Kateryna, Kvita Halyna, Smolsky Maxim
Market research of the Ukrainian dairy industry market

 

РОЗДІЛ 8. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
Семенова Т.В., Стрельніков Є.О.
Оцінка ефективності онлайн-торгівлі споживчими товарами

 

РОЗДІЛ 9. ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
Чуєва І.О., Хомутець В.
Масажний сервіс як елемент формування конкурентоспроможності на ринку готельних послуг

 

РОЗДІЛ 10. ТУРИЗМ
Бессонова А.В., Захарова С.Г.
Особливості та виклики управління туристичною діяльністю
Ємчук Т.В., Арпуль О.В., Підгірна В.Н.
Вплив пандемії COVID-19 на міжнародний туризм та його відновлення
Захарчин Г.М., Склярук Т.В.
Просторово-часові аспекти формування корпоративної культури в сучасних умовах
Калмикова І.С.
Порівняння наукових підходів до оцінки підтримки туризму місцевими громадами
Тюріна Д.М.
Вплив війни на розвиток туристичної галузі в Україні
Тюріна Д.М., Леоненко Н.А.
Інклюзивний туризм у Німеччині: створення безбар’єрного середовища