Випуск 73/2023
РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
Верстяк А.В.
Конвергенція національних еколого-економічних політик в контексті еколого-економічного зростання
Вонберг Т.В., Дмитрук С.М., Лаврухіна І.К.
Дослідження факторів впливу на формування бренда роботодавця
Зварич І.Т., Зварич О.І.
Вплив торговельно-економічних відносин України і європейського союзу на вдосконалення практики інвестиційного проектування у контексті економічного розвитку вітчизняних регіонів
Сенів Л.А., Угрин М.Р.
Особливості функціонування підприємництва в кризових умовах
РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Андріїв Н.М.
Інформаційно-аналітична система забезпечення економічної безпеки підприємства
Бабаченко Л.В., Вербицька А.В., Лисенко І.В.
Товарна інноваційна політика як складова маркетингової діяльності компаній на ринках В2С та В2В
Жовновач Р.І., Бессонова А.В.
Готовність кадрів до змін як складова розвитку кадрового потенціалу підприємства
Захарчин Г.М., Гладун С.О.
Кадрова політика на світоглядно-ціннісній основі
Кліпкова О.І.
Розвиток дистанційної зайнятості як об’єктивна умова глобалізації
Мельник В.М., Стешенко Л.І., Савченко І.А.
Переваги електронних систем в готельно-ресторанному бізнесі
Ощепков О.П., Магденко С.О.
Аналіз впливу структури операційних витрат на фінансові результати діяльності підприємств
Палант О.Ю., Приймак В.О.
Проблеми енергозабезпечення сучасного та майбутнього громадського електротранспорту України
Пономаренко І.В., Скубій О.А.
Особливості використання цифрового маркетингу та штучного інтелекту на ринку сільськогосподарської продукції
Сакун Г.О., Станкевич І.В., Яцкевич І.В.
Сучасні підходи до визначення ефективності інвестицій в маркетингу
Самофатова В.А., Лобоцька Л.Л.
Шляхи підвищення інклюзивності розвитку підприємств малого та середнього бізнесу
Соколова Л.В., Дюжев В.Г., Аль-Фахор Ескндер Суліаман Салти
Науково-методичне забезпечення оцінювання конкурентних переваг підприємств на засадах маркетингу у ризикованих умовах господарювання
Соломіна Г.В., Роздобудько Е.В.
Концептуальна організаційна модель функціонування інтегрованої системи управління якістю та стратегічного управління на підприємстві
Стрілець В.Ю., Материнко В.О., Сокіл А.А.
Посередницькі механізми реконфігурації можливостей цифрових платформ для створення інноваційних бізнес-моделей МСП
Тимчук С.В.
Туроперейтингові інновації у сфері екскурсійного туризму: виклики та перспективи
Ціщик Р.В., Котис Н.В.
Статистичне забезпечення системи менеджменту підприємств та організацій
Штик Ю.В., Скібіцька Л.І., Назаренко О.П.
Управління проектами екосистемних послуг підприємницьких структур в умовах сталого розвитку
РОЗДІЛ 3. РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Бєлобородова М.В., Донченко В.В., Волобуєва Д.С.
Сільський зелений туризм як напрям розвитку територій: європейський досвід
Жирак Л.М., Мальована О.Г.
Туристичний та готельно-ресторанний бізнес Івано-Франківщини в умовах війни – реалії сьогодення
РОЗДІЛ 4. ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА І ПОЛІТИКА
Рябоконь І.О., Кравчук О.І., Варіс І.О.
Застосування реінжинірингу у процесах надання соціальних послуг
РОЗДІЛ 5. ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ
Абубекерова А.З.
Проблеми управління державним боргом в умовах кризового стану економіки України
Aleskerova Yuliia, Kachur Iryna
Assessment of the financial results of the insurance company
Богріновцева Л.М., Вергелюк Ю.Ю., Коваленко Ю.М.
Державні облігації як інвестиційний інструмент в періоди фінансової нестабільності
Дмитренко Д.М.
Особливості діагностики процесу прийняття рішень в управлінні фінансовою діяльністю підприємства
Слатвінська М.О.
Податок на майно як джерело формування доходів місцевих бюджетів
Fedoryshyna Lidiia
Improvement of financial activities of small enterprises
РОЗДІЛ 6. МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
Гадецька З.М., Точальна А.А.
Бізнес-профіль в соціальних мережах – ефективний інструмент для ведення бізнесу
РОЗДІЛ 7. ТУРИЗМ
Гузар У.Є., Тихоновський М.Ю.
Аспекти формування комплексу маркетингу на підприємствах сфери гостинності в сучасних умовах
Самойленко А.О.
Тенденції реалізації індустрії гостинності в Дніпропетровській області
РОЗДІЛ 8. ЕКОНОМІКА
Шишка І.В.
Тенденції розвитку світового ринку медичних послуг