Випуск 79/2024

 


Титул

 

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІКА
Данкевич В.Є., Данкевич Є.М.
Державна політика формування стратегії ефективного інноваційного розвитку підприємств сфери послуг в умовах післявоєнної відбудови
Куцик В.І., Душенко О.А.
Інноваційні стратегії управління підприємствами торгівлі в контексті сучасних викликів економіки
Ляховська О.В.
Структурні зміни у промисловості України в умовах війни
Подлевський А.А., Комаренко Т.А.
Алгоритм діагностики підприємства для вирішення питань дефіциту кадрів
Роїк О.Р.
Особливості управління бізнес-процесами на основі рефлексивного підходу: теоретико-методологічні аспекти
Чухліб А.В., Гузь М.М., Симоненко О.І.
Виробництво цукрових буряків в Україні: статистико-прогностична оцінка

 

РОЗДІЛ 2. СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО І МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ
Babych Tetiana
Analytical evaluation of the management of international charity projects in the conditions of the war against Ukraine

 

РОЗДІЛ 3. ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Грищенко О.В.
Особливості організації внутрішнього контролю на підприємствах з прокату майна
Круглий В.В.
Інформаційне забезпечення управлінських рішень з використанням штучного інтелекту
Новак У.П., Пилипенко С.М.
Державний фінансовий аудит: реалії, тенденції та напрями удосконалення
Польова О.Л.
Облікова політика в системі управлінського обліку у лісогосподарських підприємствах
Степаненко О.І., Матковська В.О.
Класифікація доходів і витрат для потреб обліку та управління
Яремко І.Й., Куцик П.О.
Методичні засади організації облікового та контрольного інструментарію в управлінні логістичними витратами підприємства

 

РОЗДІЛ 4. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК
Абубекерова А.З.
Шляхи підвищення ефективності фінансування закладів професійної освіти
Деревко Ю.О.
Зарубіжний досвід та вітчизняна практика використання та регулювання фінансових інструментів небанківськими фінансовими установами в Україні
Кривошлик Т.Д.
Грошові потоки у фінансовому менеджменті страхової компанії
Савастєєва О.М., Бутенко В.В.
Внутрішній фінансовий контроль у сфері оборонних закупівель: алгоритм ефективності в умовах війни

 

РОЗДІЛ 5. РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Колодійчук В.А., Шалева О.І., Сілантьєв І.Ю.
Оцінка стану розвитку молокопродуктового підкомплексу Львівської області
Лопатинський Ю.М.
Детермінанти трансформації сільсько-міських агломерацій на засадах інклюзивності

 

РОЗДІЛ 6. ДЕМОГРАФІЯ, ЕКОНОМІКА ПРАЦІ, СОЦІАЛЬНА ЕКОНОМІКА І ПОЛІТИКА
Альошина Т.В.
Обгрунтування критеріїв формування попиту та пропозиції ринку праці регіону
Sidash Dina, Bazyk Olexsandr
The influence of European integration processes on the strategic decisions of tourism companies
Ходацький Д.С.
Концептуальні засади розвитку соціально-трудових відносин

 

РОЗДІЛ 7. МАТЕМАТИЧНІ МЕТОДИ, МОДЕЛІ ТА ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
Геселева Н.В., Пичинюк Б.С., Пронюк Г.В.
Аналіз добробуту та сталого розвитку суспільства засобами бізнес-аналітики
Рудь О.О.
Теоретичні аспекти використання методу Монте-Карло для моделювання оцінки ефективності інвестиційних проектів

 

РОЗДІЛ 8. МЕНЕДЖМЕНТ
Денисов О.Є.
Методологічні засади, методи та інструменти управлінського обліку
Каламан О.Б., Ковтун О.О.
Теоретичний аналіз оптимізації управління бізнес-процесами підприємства в парадигмі процесного підходу
Лункіна Т.І., Дранус Л.С., Дранус В.В.
Корпоративна соціальна відповідальність: основні етапи розвитку
Македон В.В., Стрижоус М.В.
Забезпечення економічної безпеки підприємства і конкурентоспроможності на засадах інноваційного розвитку
Орєхова А.І., Харченко В.В.
Розробка стратегії діджиталізації в контексті оптимізації управління інформаційним середовищем підприємства
Содома Р.І., Павук І.В., Кобилкін Д.С.
Безпеко-орієнтоване управління ресурсами в реалізації інфраструктурних проєктів

 

РОЗДІЛ 9. МАРКЕТИНГ
Макарова В.В., Устік Т.В., Устік Д.В.
Комплексне оцінювання маркетингового комплексу підприємства аграрної сфери в умовах цифровізації та глобалізації бізнесу

 

РОЗДІЛ 10. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ
Гавадзин Н.О., Марків М.М.
Нормативне регулювання технологій ШІ та вплив на бізнес
Згурська О.М., Любомирський А.О.
Перспективи забезпечення продовольчої безпеки України в умовах надзвичайних викликів
Медвідь Л.Г., Воронко Р.М., Герасименко Т.О.
Формування системи управління логістичними витратами торговельних підприємств
Світлична А.В., Волкова Н.В., Світлична О.А.
Потенціал та перспективи розвитку аграрного сектору України в умовах воєнного стану

 

РОЗДІЛ 11. ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННА СПРАВА
Годя І.М.
Інноваційні маркетингові стратегії гастрономічного туризму в Закарпатті
Кіш Г.В.
Особливості цінових стратегій як фактору підвищення конкурентоспроможності підприємств в готельній індустрії
Пукач Я.О.
Концептуальні засади цифрової трансформації підприємств індустрії гостинності
Удуд І.Р., Алексевич Ю.Ю., Левицька С.В.
Ключові аспекти моделювання бізнес-процесів у сфері готельно-ресторанної індустрії в умовах невизначеності
Чорна Н.М.
Українська національна та регіональна кухні: зміст, особливості становлення, розвитку та використання в індустрії гостинності

 

РОЗДІЛ 12. ТУРИЗМ
Долинська О.О., Шоробура І.М., Гільберг Т.Г.
Туристичні шляхи як засіб популяризації культурної спадщини
Долинська О.О., Шоробура І.М., Гуцал Л.А.
Роль туристично-інформаційних центрів для розвитку туризму в регіоні
Жирак Л.М., Мальована О.Г.
Крафтові продукти карпатського регіону як складова розвитку туризму та готельно-ресторанного бізнесу
Матвейчук Л.О., Фурман І.Г.
Правове регулювання туристичної діяльності в умовах цифровізації України
Пасєка С.Р., Горященко М.С.
Закордонний досвід розвитку туристичного бізнесу: методологія та організація
Tiurina Dina, Leonenko Nelli, Liashenko Angelina
Asian experience in creating and developing ecotourism and the perspective of using it in Ukraine
Чуєва І.О., Сидорук А.В.
Використання методів бренд- і PR-менеджменту в регіональному туроперейтингу
Шаповал О.А.
Лідерський потенціал операційного менеджера як ключовий чинник стратегічних комунікацій системи управління персоналом