Випуск 56/2021

 


Титул

 

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА ТЕОРІЯ ТА ІСТОРІЯ ЕКОНОМІЧНОЇ ДУМКИ
Василиця О.Б., Чех М.М.
Торговельна війна між США та Китаєм: масштаби впливу
Дерід І.О., Ночвіна І.О.
Розвиток електронної торгівлі в Україні
Завалій Б.Ю., Скрипник Н.Є.
Подолання глобальних дисбалансів у світовій економіці в контексті загострення соціально-економічної кризи
Чернишова Л.О.
Світовий ринок реклами: основні тенденції розвитку
Ярушин Є.В., Скрипник Н.Є.
Оцінка адаптивності світової економіки до глобальних викликів сучасності

 

РОЗДІЛ 2. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ
Гаража О.П.
Експорт агропродовольчої продукції України: стан та перспективи
Приймак В.І., Прийма С.С., Трач А.І.
Механізм державного регулювання соціально-економічних процесів в Україні
Савченко В.Ф., Стойка С.О., Стойка В.О.
Державно-приватне партнерство як основа фінансово-економічної стабільності держави
Тернова А.С., Верінікін О.М., Євтушенко О.В.
Оцінка економіко-екологічного бренду підприємства на ринку мийних засобів України

 

РОЗДІЛ 3. ЕКОНОМІКА ТА УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ
Сокол П.М., Близнюк Д.Д., Півоварова О.Б.
Сучасні підходи до реклами українських туристичних компаній
Колокольчикова І.В.
Стратегічне управління та формування позитивного іміджу суб’єктів господарювання
Литовченко О.Ю., Косяк А.П.
Методичне забезпечення моніторингу економічної безпеки підприємства
Ляхович Л.А.
Класифікація ризиків на етапі оцінки готовності підприємства до впровадження організаційних змін
Снітко Є.О., Завгородня Є.Є.
Теоретичні основи механізмів структурування підсистеми планування і контролю операційної системи організації
Холявка В.З., Гузар У.Є., Лешко Х.С.
Історичні аспекти становлення і розвитку корпоративної соціальної відповідальності в Україні та світі
Христенко О.В.
Процес адаптації системи управління сільськогосподарським підприємством до викликів середовища
Шаповал В.М., Бєлобородова М.В.
Діагностика середовища функціонування туристичних підприємств України під час пандемії COVID-19

 

РОЗДІЛ 4. РОЗВИТОК ПРОДУКТИВНИХ СИЛ І РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА
Зеленко О.О., Середа Г.А.
Шляхи підвищення ефективності управління діяльністю туристичних підприємств на сході України

 

РОЗДІЛ 5. ЕКОНОМІКА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ ТА ОХОРОНИ НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Бунякова Ю.Я.
Основні чинники впливу на динамічний розвиток сфери туризму

 

РОЗДІЛ 6. ГРОШІ, ФІНАНСИ І КРЕДИТ
Дереза В.М.
Механізм диверсифікації фінансових ризиків та його оцінка
Лєгостаєва О.О.
Хеджування валютних ризиків у міжнародному бізнесі з використанням можливостей міжнародного валютного ринку
Ткаченко Є.Ю., Фатюха В.В., Яришко О.В.
Фінансова стійкість підприємства: сутність та основи управління
Фалюта А.В., Пась Я.І.
Маркетингове управління розвитком банківського бізнесу

 

РОЗДІЛ 7. БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК, АНАЛІЗ ТА АУДИТ
Абесінова О.К.
Аналіз систем матеріальної мотивації працівників
Косяк А.П., Литовченко О.Ю.
Основні аспекти організації обліково-аналітичного забезпечення та управління витратами підприємства
Сташенко Ю.В., Гавриловський О.С.
Особливості розвитку та функціонування малого та середнього бізнесу в умовах інтенсифікації глобалізаційних процесів